Söndag den 22a

Idag har jag... Öhhmm. Jag har städat mitt rum och fixat lite! Sett på ponnyakuten och vilat. För tillfället sitter jag och dansar till the music. Jag borde förmodligen ta mig ut i stallet. Jag har både mockning och ridning kvar! Jag sitter liksom här och ser ut som ett jävla mongo! Jag skämtar inte! Herreguud! Hur är det möjligt att jag inte har gjort ett skit under hela dagen!? Jag som har miljoner saker att göra. Rida, mocka, plugga och skaffa mig ett liv
Vore något det. En sak till! Dagens diss till er som alltid ska skriva så vackert på facebook. "denna dag var så vacker. Solen värmde och jag kände mig så hemma" Snälla ni! Hoppas ni fattar att det suger att läsa. Så sinnessjukt tråkigt.
Inte alls onormal, inte alls...
Puss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0