Ridning och lite till ridning

Idag blir det stallet och ridning på kartan. Jag tänkte dra ut och mocka samt rajda lite nu efter jag har käkat. Jag rider Hunk på ridbanan hemma eftersom det har kommit snö och sen tror jag det blir ridning av Helge i ridhuset. Jag ska även släppa André lite i paddocken! Yeey! Eller aaa... Nått sånt!
Ikväll åker jag till Denise för att vi ska se jvm finalen! Det blir mycket spännande om man säger så! Hmm, vad mer? Alltså jag tror inte att jag har så mycket mer att komma med för tillfället. Det händer inte så mycket just nu.
BILDBOMB!
Jag och Hunk i våras. Vackert! Haahaa!
Förra året hos Sigrid! Haha!
Jullan och Isa
Hahaha! Nina, Malin och Evve för några år sedan. Aww så söta!
Jag och Malin för några år sedan! Typ 2009 tror jag!
Haha! Linda, Elin, Malin och Evve. 2009 i think!
Haha, 2009! Normal tjej man är och var
Hahaha! Awww sötelin <3
Haha! Tjejerna som är med i matchen ser man!
Hahaha! Sara, Evve och Elin!
Aww! Söta! Haha!
Hahaha! Förra vintern kl typ 6 på morgonen. Herreguuud snygg man va! Ellä?
Hahaha <3
Hahaha, å jaa... Normala tjejer!
Laget 2007! Bästa laget ever! Malin, Denne, Elin och jag! <3
Moget... 2007 och jag var typ 12 år så då får man väl va omogen.
Aww! Älsklingen 2006
Jaa, lite olika bilder! Från olika år! I dagarna är det ganska precis 6 år sedan vi köpte Isa och till sommaren har hon varit borta i 3 år. Det känns verkligen inte som det har gått så lång tid. Sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0