It's a new world it's a new start, it's alive with the beating of young hearts

Idag tränade jag ju som sagt Breeze. Hon kändes jättefin och vi börjar komma ihop nu känns det som. Det ska bli spännande att komma ut på tävlingarna till våren. Det blir nog jättebra tror jag. Nyss har jag sett klart Spirit och typ gråtit till halva filmen. Den är verkligen så sjukt bra och jag ska se den på engelska sen när jag kommer in från stallet. Nu för tillfället ska jag ut i stallet och ta in hästarna, packa hö, fylla vatten och rida ut Hunk. Egentligen skulle jag träna han men eftersom jag slutar tidigt imorgon kan jag lika bra göra det då. Det är så mysigt att vara ute i stallet på kvällen. Älska't!
Puss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0