Ångest!

Varför ska skolan få vara så jävligt jävlig! Vi hade en uppgift som jag satt ungefär 8 timmar med dagen innan och sammanlagt miljoner timmar eftersom jag verkligen ville ha mvg. Jag fick hjälp av mamma som är jätteduktig på att skriva och så. Hon hjälpte mig lite med en föregående uppgift som jag fick mvg på. I alla fall! Nu när jag kollar står det att jag har fått IG på skiten! Herreguuud! Jag ska hoppa av skolan. Även fast man kämpar så lönar det sig inte. Så nu ger jag upp... Det är verkligen tråkigt att dom sabbar ens självförtroende så här.
Imorgon kommer moster och hämtar mig kl 7 för att jag ska rida Helge. Efter ridningen av Helge blir det lite ridning av Hunk och sen blir det till att skynda sig till skolisen. Jag börjar kl 12 som tur är! Dock slutar jag kl halv 5... Fullt ös medvetslös liksom! Det blir antagligen rätt mycket plugg också och sen får jag se om jag drar till gymmet! Det kan behövas efter en tids lathet. Nu blir det till att sluta drömma och komma tillbaka in i matchen. Jag har inte tid för drömmar.
Får damp på blogg.se!! Det går inte att göra styckesindelningar!
Puss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0