Livet är coolt!

Hahahaha... Som sagt så är livet jävligt coolt och spännande! Som ni kanske ser så har jag gjort en ny header. Till er som inte ser så kan jag bara säga att den är jäkligt snygg! Till er som inte gillar hästar och har en massa fördommar säger jag bara FUCK OFFFF till.

Sen så kan jag berätta att jag har världens bästa kompis. Denise Danielsson heter hon och hon är verkligen världens bästa och underbaraste vän. I hela jävla världjäveln alltsååå!!! Du betyder så jävla mycket gumman!!!! <3

Hmm... Vad mer? Joo, jag är grym och cool men annars så har jag fått med det mesta.

Vad gör vi!? Nu kör vi!!

Hahaha, hetaste brudarna i stan! gamm bild <3


Jag och min underbara bäbiiissss <3

Puss och kraaam på er alla! och jag menar verkligen alla!
/Felicia

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha, bilden xD <3 du är bäst, gumman!

2011-01-17 @ 08:20:06
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0